söndag

publicerat i Vardagsliv
Vilken städ-dag det har varit! Frostat av frysen, rengjort lite kök, städat klädkammaren på bråte som man bara slängt in, rengjort vagnen och tvättat kläder. Och så alla andra söndagssysslor vi gör på söndagar. 

Det känns skönt när allt är gjort och man kan pusta ut och slänga sig i soffan med gott samvete! 


Älskar den här vagnen, men det slog mig förut att man kanske skulle ta och sälja den. Den har ju ändå ett bra andrahandsvärde. 
Vi köpte nämligen en ny vagn på rea igår som man inte behöver vara så rädd om eftersom den inte var så dyr jämfört vad bugaboon är. Men jag har ändå kanske tänkt använda bugaboon när och om vi får ett andra barn. Den kan man ju använda från 0 år om man köper till en liten ligg-grej man lägger ovanpå nedfälld sittdel. 
Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du har tänkt att sälja den så är jag intresserad! :)

Svar: ska fundera lite till :) men ska ha dig i åtanke om jag bestämmer mig för att sälja.
Daniella Goretti

2014-05-05 @ 18:07:28
URL: http://linnchristina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen