Minnen på en hårddisk

publicerat i Vardagsliv
Heeeej!

Dagarna rullar på...
Jag har också i dagarna rensat mina bilder på mobilen och fört över till min externa hårddisk. Känns så tomt. På hårddisken ligger bilder från min ungdom, från 2004 jag framåt. Det känns tryggt att ha en del av mina ungdomsår sparade på en hårddisk. Så många minnen. 

Jag kan inte bjussa på några fler bilder än den här på mormors naglar som jag gjorde häromdagen. Min mobil är ju nu nästan tom. 


Jag har ju erbjudande nu för nya kunder, ni får 20% rabatt på valfri nagelbehandling. Passa på nu ni som funderat på att komma till mig men inte kommit till skott... jag har ju inte erbjudandet för alltid!

Hej då så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen