färgat hår

publicerat i Vardagsliv

Bild från midsommarafton

Jag har fått mitt hår färgat, äntligen! En avfärgning och en ljusare färg gjorde susen. Men det krävs ju några färgningar innan jag får den nyans jag vill ha. Detta är ju fortfarande lite rött och absolut inte nån kall färg. Men ljusare är det iallafall och det är en bra början. 
Frisören tipsade mig om att köpa inpackningen jag skrivit om innan, så den har jag i håret vid varje tvätt vilket är 2 ggr i veckan. Mellan tvättningarna kör jag torrschampo om det behövs ibland. Håret vänjer sig ju efter ett tag att inte bli tvättat för ofta, i början blev det ju fett på en dag men nu tar det längre tid :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen