snart vinter

publicerat i Leon
Usch för hur jag mår. Jag har inte gått till nån vårdcentral för hon jag pratade med där sa att det bara skiljer en dag i tillfrisknande mellan att ta medicin eller inte, så då tänkte jag att jag lika gärna kan skita i det. Men det är så jobbigt. 
Jag känner liksom att jag inte ens kan gå eller cykla till jobbcoachen imorgon och det är väl bara drygt 1 km dit hemifrån...

Om jag ska berätta något annat roligare så har jag budat på tradera och vunnit vinteroverall från polarn & pyret och vinterskor från kavat till Leon. 
I år tänkte jag vara lite mer ekonomisk när det gäller vinterkläder till honom. Tycker det är onödiga pengar att köpa helt nytt egentligen när han bara kan använda det en säsong. 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Själv fick jag vinterkläder till theo av mamma så jag var också ekonomisk. Haha :)

Svar: Ja gratis är ju alltid bäst :)
Daniella Goretti

2013-09-15 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen