Sjukling

publicerat i Leon
De ringde från förskolan om en liten pojke som var hängig och snorig, så det var bara att traska dit och hämta honom. 
Imorgon åker mamma, pappa, jag och Paulina till Ullared och det ska bli så kul! Jag planerar att handla julklappar och sådär, men jag vet ju redan nu att det inte är det enda som kommer handlas.

På tisdag börjar jag på nagelterapeut-utbildning. Det ska bli jäkligt skoj! Jag lär behöva folk att öva naglar på så säg till om du vill få fina naglar.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Mina naglar behöver bli fina!!! Så mig får du gärna testa på :)

Svar: Mer än gärna :) säger till när det är dags!
Daniella Goretti

2013-09-20 @ 14:34:44
URL: http://matildafiona.webblogg.se
Postat av: linda

Mina med ! :-)

Svar: Absolut ;)
Daniella Goretti

2013-09-20 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen