Min lilla hörna

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Efter jobbcoachen idag åkte jag till Jysk och köpte mig ett bord som jag ska ha när jag fixar naglar på folk framöver. Tanken var att jag skulle ha en kontorsstol som ser ut som den jag köpte, och det är ingen kontorsstol, men det fick jag se när jag hade packat upp stolen hemma. 
Kontorsstolen ser precis likadan ut fast med hjul och den är även höj- och sänkbar. Slöseri med pengar för kundstolen var inte tänkt att se ut sådär eller vara så dyr... Men men.. Man lär sig av sina misstag som man brukar säga. 

Så det nästa jag behöver köpa är en kontorsstol så att jag sitter bekvämt, och även en kontorslampa. En sån där hederlig avlång med lysrör vet ni? Det finns ingenstans! 
Om ni har någon ni vill sälja så hojta mer än gärna till, tack!

Här har vi min hörna nu framöver...




Ni vill inte veta hur många timmar det tog för mig att bygga ihop bordet. Kan ju säga att det var mer än tre. Usch jag är dålig på sånt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är väl bra att kunden också får en bekväm stol att sitta i annars, ingen vill väl sitta i en stel stol som man får ont av, tar ju rätt lång tid med naglar osv. Så tror de va bra att de blev fel fast den va dyrare än du tänkt dig :)!

Svar: Grejen är att den där stolen är ganska låg också så jag kanske får byta ändå :/ och såklart kundens stol ska vara bekväm, men jag får lägga lite mer på min stol eftersom jag kommer sitta i den betydligt längre tid än kunden. :)
Daniella Goretti

2013-09-27 @ 07:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen