Lampor, lampor.....

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Vi har satt lampan vi förut hade i köket ute i vardagsrummet och då behövde vi ju plötsligt en lampa i köket. Jag vill jättegärna ha den här från Indiska:
 
 
Men det vill absolut inte Oskar, och nu ska han plötsligt vara med och bestämma inredning här hemma. 
 
Jag vet inte vad som hände, jag gick till Lagerhaus och köpte en kopparfärgad sladd och en stor glödlampa. Så nu ser det ut så här:
 
 
Lampan i fönstret passar sig verkligen inte tillsammans med taklampan... Jag tänker att jag nu ska byta ut fönsterlampan till den här (också från Indiska) så kommer det bli mycket bättre:
 
 
Vad tror ni...?
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snygg fönsterlampa :)

Svar: Ja den är så fin! Men 599 för en lampa i fönstret... Jag vet inte :/ men vill!!!
Daniella Goretti

2013-09-24 @ 19:42:56
URL: http://Jolieee.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag tror att du blir lyckligare av att sluta shoppa så mycket. Inte för stunden kanske men i långa loppet. Spara pengarna till någonting trevligt som ni kan göra tillsammans istället och tänk på både miljö och vem som får betala det verkliga priset i vårt konsumtionssamhälle.

Puss moraltanten Linnea

Svar: Jadu.. Vad ska jag svara på det. Vi ser helt olika på det här med shopping helt enkelt :)
Daniella Goretti

2013-09-24 @ 20:37:27
URL: http://www.linneaeleonora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen