inredning

publicerat i Shoppat
Jag är så nöjd med grejerna jag köpte!!!

Men jag har en liten fundering... Blir det för mycket med alla budskapstavlor på samma plats? Jag tycker det ser bra ut så det är väl huvudsaken.

Och fatta detta då... 
Oskar tyckte om allt jag hade köpt! Ofta så gör han inte det, men det är ingen större grej för honom. Vi har inte samma stil när det gäller inredning men det är ju bara att finna sig i situationen antagligen. Vi har ju levt ihop i 5 år så jag antar att han står ut med min inredning. 






Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nä det ser inte för mycket ut. Är det sängenstommen de står på?

Svar: vad bra :) ja det är det.
Daniella Goretti

2013-09-22 @ 07:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen