Gudomliga dofter

publicerat i Vardagsliv

Fullt ös idag. Orkar inte ens tänka på en dator då vi suttit hela dagen med en i ansiktet, samt igår också då. Min pappa fyller år idag också så vi har varit där nu på kvällen och firat honom lite.

För ett tag sen beställde jag hem parfymen Estee lauder - Bronze goddess. Då fick jag ett litet prov på en annan parfym som heter Lancome - La vie est belle.
Alltså... Finner inga ord för hur goooott den luktar! Jag är ju mycket för sensuella dofter och den här påminner om Viktor & Rolfs Flowerbomb en aning om ni luktat på den.

Måste verkligen köpa den någon gång!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ååh älskar viktor & Rolf! den vill jag lukta pååå!

Svar: Rolfen eller den nya jag tipsar om?! :)
Daniella Goretti

2013-09-06 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen