för mycket

publicerat i Vardagsliv
O herregud..... Med bilen proppfull, jag lovar, vi satt med påsar i knät och vid fötterna och överallt. Man fick knappt plats själv. 
Jösses vad vi handlade, sprang omkring där som yra höns och plockade åt oss allt vi kunde tänkas vilja ha. Det var så mycket folk ska ni veta. Jag vill inte åka en lördag någon mer gång, men nu är det gjort och jag fick med mig massor fint hem. 

Det där med att försöka hålla i pengarna och bara ta det man behöver funkar tydligen inte för mig. Jag trodde jag kunde hålla mig i styr men det gick inte. Plötsligt behövde jag massor!
Leon har iallafall fått massor nya kläder och jag köpte en del också som vi behövde här hemma. Och skit vi inte behövde ;)




Jag köpte den här som jag faktiskt tittat på när vi handlat mat varje vecka, men tyckt att den är för dyr. På Gekås kostar den 149 spänn. På Citygross kostar den väl en hundring mer iallafall. 
Nåväl, hoppas det fungerar för jag gillar inte mina fötter just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen