First day

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag haft den här tröjan från Ullared i typ 3 dagar, men den är så skön och fin!!! Jag ångrar att jag inte köpte den i fler färger, men jag visste inte hur den såg ut på eftersom jag inte provade den där. 

Jaha, nu har jag precis ätit frukost och ska snart gå på min första utbildningsdag. Om 2 månader är jag en nagelterapeut!! :) förhoppningsvis, men det ska nog inte vara några större problem för mig att fixa det.

Jag lockade håret igår och idag är håret nog ännu finare när lockarna inte är så definierade. 

Ha en bra dag hörni så hörs vi ikväll!




Kommentarer
Postat av: paulina

Varföööör fanns den inte i min storlek fööör? :(

Svar: Du skulle hämtat en mindre storlek ju :(
Daniella Goretti

2013-09-24 @ 12:17:34
Postat av: paulina

Men det fanns ju inte. Haha

Svar: Haha ne du skrev ju det.. Fattade inte det :)
Daniella Goretti

2013-09-30 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen