Min första förlängning med fransk

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Jösses...
Har suttit med Madde och pysslat med en förlängning med fransk manikyr i 3 1/2 timma. Jag förstår att det är det vi ska göra på provet sen, för fy fasen alltså vad svårt det är att få till den vita kanten! Eller det är svårt att få till precis allt rätt.

Det här är alltså min allra första franska förlängning. Jag vill egentligen inte visa bilden men jag tycker ändå ni ska få se min förvandling från dålig till bäst.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om lite annat än bara naglar ? Blir så tråkigt när du snöar in dig på en och samma sak när man tyckt din blogg varit så varierande förut. Annars såg naglarn jätte fina ut, längtar till min tur.

Svar: Jodå, så fort jag kommer på nåt annat att skriva så gör jag det... :)
Daniella Goretti

2013-10-05 @ 06:36:58
Postat av: Anonym

Oj glömde namn, det är bara Ellinor som säger vad hon tycker. Puss!

2013-10-05 @ 06:38:20
Postat av: Johanna

Superfint Daniella! Ge dog en klapp på axeln och sträck på dig! :)

Svar: Tack så mycket! Ger mig en liten klapp iallafall ;)
Daniella Goretti

2013-10-05 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen