Söndelisöndag

publicerat i Vardagsliv
Sabina kom hit imorse så jag fick öva på förlängning med fransk manikyr. Sen har min pappa varit här och putsat våra fönster. Det behövdes verkligen, nu kan vi se ut igen typ. Thank you!
Veckohandling och storstädning har vi också hunnit med. Vi skulle även behöva rengöra den där jäkla mikron... Tänker på det jämt men ändå blir det aldrig av.
 
Jag har varit på ett litet möte ikväll också som handlar om den närmaste tiden som kommer nu framöver... 
Mmm spännande va! 
Nu vill jag inte berätta mer om det eftersom jag inte vet mycket mer själv egentligen, men imorrn ska jag till Nyföretagarcentrum och få lite kött på benen när det gäller allt det där. 
Ja, vi får väl se vart allt leder. Det finns väl trots allt en ljus framtid för mig också.
 
Idag valde jag Leons kläder. Då blir det oftast kläder han inte använder till förskolan. Typ som scarf och skinnjacka...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen