Lila

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Emma var hos mig för ca en månad sedan och kom hit idag igen på återbesök. Vi lärde oss återbesök i onsdags på skolan så detta var första gången för mig. 

Återbesök innebär att när man gjort en förlängning så har ens egna naglar inte hunnit växa så mycket än, så då filar man på materialet som är på så det blir tunt och jämnt, förlängningen är kvar och man lägger på nytt över det. Gången man kommer efter det är ens egna naglar förhoppningsvis tillräckligt långa så det räcker att göra en förstärkning.

Resultat:




Kommentarer
Postat av: Linn

Vad tar du för att göra naglar? :)

2013-10-21 @ 07:46:24
URL: http://www.linnchristina.se
Postat av: Emma M

Jag älskar mina naglar :):) kollar på dom hela tiden haha..
Och älskar att vi gjorde dom runda. Superfuperfint!!!

Svar: Vad glad jag blir! Älskar runda former just nu. :k
Daniella Goretti

2013-10-21 @ 12:30:09
Postat av: Johanna

Du har talang!!

Svar: Tack så hemskt mycket! Jag känner att det här är mitt kall. :)
Daniella Goretti

2013-10-21 @ 18:33:15
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen