Klia ordentligt tack!

publicerat i Vardagsliv
Leon: "Mamma klia!"

Jag: "Pappa kan klia, han är jätteduktig!"

Leon: "MAMMA KLIA!!"

Jag: "Ja, ja. Okej......"

Jag går iallafall in för det när jag ska klia, till skillnad från Oskar (ja, jag ljög för Leon...ooops)
När han för en gång skull kliar mig så ser han oftast på tv samtidigt. Han kliar två drag.....stannar upp typ 10-15 sekunder (det är nåt intressant på tv)....kliar ett par drag och så fortsätter det så där. 
Alltså? Det är inte skönt!!! Man blir bara frustrerad och så tycker han att jag tjatar när jag säger att han ska klia ordentligt.

Får ni något ryggkli av era sambos, hur gör dom? Kanske att vi ska slå ihop alla och så får de gå någon form av kli-kurs som jag kan hålla i.






Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag signar Robban till den kursen!!' Han är precis likadan haha.

Svar: Haha, fyfan alltså. I kanske bästa fall får vi starta en egen kliargrupp. Vi samlas ett gäng varje fredag och kliar varandra. Drömmen!!!
Daniella Goretti

2013-10-07 @ 21:28:57
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Samma lilla problem här hemma, jäkla hackig klining :p

Svar: Haha så oskönt...
Daniella Goretti

2013-10-08 @ 00:42:56
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: linda

Samma här ! :P

Svar: Haha. Kursen startar 10 november
Daniella Goretti

2013-10-08 @ 07:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen