Fullt ös

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Min mor kom hit och fixade naglarna förut och det blev väldigt stressigt för mig eftersom vi skulle hinna iväg till badhuset efter det. 

Trots att jag hade så kort tid på mig så tycker jag att slutresultatet blev bra. Självklart skulle hon ha en tidskrävande design också ;)



En tjej från nagelkursen har varit här typ halva dagen också och fixat mina naglar, så ett stort tack till henne som tog sig tid till det! 
Jag vågar inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta för mig själv att fixa mina egna naglar just nu. Hur får man ens högerhanden att bli bra? Med tanke på att jag är högerhänt så är jag ju typ handikappad i vänstern. Men det lär man sig väl också tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen