Fredagen är här

publicerat i Lchf
Hellooo, det är äntligen fredag!!!

Jag vägde mig idag och nu väger jag 70,9 kg. startvikten var 80,4. Tummen upp till mig! Jag förvånas varje gång jag ställer mig på vågen eftersom jag äter en del godis och sådär och tänker typ, när kommer smällen? Snart kanske...

Nu har jag lite fler färger till naglarna iallafall. Det är inte mycket men man har ändå lite fler valmöjligheter. Man kan ju göra mer än en helfärg på varje nagel liksom. Ett förslag är lila tipp med glitter över (jag har massor lösglitter också). 




Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag vill ha den lila. Ursnygg.Jag skiter i om jag får sparken. Det får väl gå. Ha ha ha.....

Svar: Haha så värt sparken!!! Menar du den ljusa
Daniella Goretti

2013-10-11 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen