tangle teezer

publicerat i Shoppat
Enligt många recensioner ska den här hårborsten vara suverän. Jag har som sagt hår som tuggummi i längderna och sliter nästan av massor när jag borstar igenom det. 
Den här borsten ska tydligen inte slita på håret som vanliga borstar, men ändå borsta igenom håret. Och jag tror på det... Har testat den idag och den är än så länge bra!

För längesen köpte jag mig en svinborste, den är verkligen jättebra om man orkar stå och borsta igenom håret i en kvart-tjugo minuter, men det orkar man ju oftast inte så den har jag lagt ner nu. 
Ibland tar jag den först och tar resten jag inte kunde borsta ut med en vanlig borste. Jag har ju väldigt tjockt hår och jag kan tänka mig att den passar mycket bättre till dom som har tunt. 

Men iallafall... Denna gudomliga sak heter Tangle teezer. Googla så kommer det upp massor om den. Jag köpte den på Kicks för 179kr, men på nätet är den billigare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen