Önskelista jul 2013

publicerat i Vardagsliv
På begäran skriver jag nu en önskelista på vad jag vill ha i julklapp i år.
 
• Denna ring från Edblad heter Malin och är i rose (viktigt!) och jag behöver storlek L
 
 

• Detta är 8-p ringar i rose från Edblad och heter Segments rings, storlek L där också.
• Tjusigare trosor i storlek 38 eller 40. Beror lite på varifrån, varierande storlek där.
 
• Receptställ i gammaldags stil. Gillar ju vitt när det kommer till hemmet (ett ställ man ställer receptboken i alltså medan man lagar mat)
 
• Namnhalsband modell "carrie" guldpläterat
 
• Näshårstrimmer (haha)
 
• Pengar till material för min nageltillverkning m.m
 
• Hörlurar från Frends, modellen heter Layla rosegold (googla så ploppar de upp)
 
• Moroccanoil-olja, inpackning+shampoo från samma serie
 
Ja det var väl allt. 
Jag vill som vanligt klargöra att detta bara är en önskelista och jag förväntar mig inte att få allting. Helst ringarna, och pengar, och hörlurarna, och... nä skoja, men ringarna och trimmern står iallafall högst upp på min önskelista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen