Lila och glitter

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Idag har mormor varit här och fått nya naglar. Hon valde den ljuslila färgen som jag tycker är så fin! Och så lite snäckskal som är så vackert på.


Här har vi ett set till jag gjorde nu ikväll. Älskar något så enkelt som lite glittertippar!


Imorgon går jag sista kursdagen. Så kul det ska bli men också ledsamt eftersom det är det roligaste jag gjort på länge. 

Men det slutar ju inte här... Jag kommer ju såklart fortsätta med detta, så man kan väl säga att det här bara är början.

Kommentarer
Postat av: jane

Du får se det som ett slut och en början på något nytt....

Svar: Ja precis! Något nytt och spännande och alldeles underbart :):)
Daniella Goretti

2013-11-13 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen