Juligt

publicerat i Vardagsliv
Vi har gjort det julmysigt på salongen och jag har fått upp min prislista och mitt diplom i fönstret. 




Ni som undrar över mina priser ser dem här, och jag kommer även lägga in en stor och tydlig bild snart.

Min gamla kollega från pressbyrån kom till mig idag och ville fixa till naglarna. Hon hade en förlängning sedan en månad tillbaka så det var bara att fila tjockleken och lägga på nytt. Hon ville ha lite juliga naglar så det blev röda tippar med glitter på. Fint!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog du bort dina extrapriser?

Svar: Kände att jag ville köra fullpris från början nu när jag börjar på salongen, och ta erbjudande vid nåt annat tillfälle.
Daniella Goretti

2013-11-28 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen