Hårproblem

publicerat i Vardagsliv
Jag skulle verkligen behöva klippa håret. Absolut knappt något på längden eftersom jag sparar till låååångt, och något jag tycker är så fint när man har långt är v-klippning. Det blir mer liv i håret då än när man har det rakt avklippt. 

Det skulle nog vara bra för mitt hår just nu eftersom det är som tuggummi i längderna och en hel del kommer försvinna om jag klipper V.
Det jag tänker är ju om jag har för kort hår för att det ska bli snyggt och få den effekten jag är ute efter? Får rådfråga min frisör. 
Om jag bara hade någon jag gick till kontinuerligt som man litar på som inte klipper av mig allt hår. Hatar såna! Hellre då att dom klipper för lite än för mycket. 

Frisören jag gick till senast var jättebra! Tyvärr är det för dyrt att lägga ut 420 kr på en klippning just nu bara... 
Och hon sa något som jag kommer ha med mig typ resten av livet. Typ att man aldrig ska klippa av ALLT det slitna varje gång om man är ute efter att ha långt och spara, för då hinner det aldrig växa ut, typ något sånt. Det lät så logiskt när hon sa det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen