Stulen cykel

publicerat i Vardagsliv

Nån jävel har stulit min cykel! Dessutom satt Leons barnsits på den också och då blir jag ännu argare. Cykeln var såklart låst och jag har tyvärr inte något ramnummer uppskrivet heller på cykeljäveln (nej den kommer aldrig bli stulen, tänker jag...godtrogen). Kvitto har jag letat efter men det hittar jag ju såklart inte heller.
Hoppas detta går på försäkringen ändå. Det finns nog kanske nån bild på den nånstans iallafall om det behövs.

Om jag ska berätta något kul (som ändå inte glädjer mig för tillfället) så gjorde jag en fiskbensfläta på mig själv förut. Det var lätt om man gjorde den på sidan men det skulle nog bli ännu snyggare med en inbakad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen