Torsdagens

publicerat i Vardagsliv

Idag har Ellie och Theo varit här hos oss och hälsat på. Det är synd att Theo är så liten än, kan ju inte säga ifrån, för Leon ska leka med precis allt som Theo leker med och Theo får ju då snällt ge ifrån, han vet ju inget bättre. Annat blir det senare - då slåss de om sakerna och det blir slagsmål. Må bäste barn vinna. Eller så får vi hoppas att de lärt sig att man delar med sig ;)

Efter besöket åkte jag och Lelle till mor&far, där även min moster och bebis är nu. Min moster är nämligen försäljare av Partylite ljus. Hon bor inte här i stan, men ska ha ett party här hos grannen så de sover här inatt. Jag ska själv ha ett ljusparty om några veckor som hon ska hålla i, det ska bli roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen