En vanlig söndag

publicerat i Shoppat

Idag har jag jobbat igen och medan jag var på jobbet så var Leon på busfabriken med Oskar och min familj. Oskar filmade när de åkte rutschkana, och fy fasiken vad kul det var att se Leons min. Skräckblandad förtjusning! Jag tänkte lägga upp klippet imorgon så ni får er ett gott skratt.

Efter jobbet åkte vi som vanligt och storhandlade som vi alltid gör på söndagar. Hos mina föräldrar sen så spelade vi in en Harlem shake. Hahaha, det är sant! Kokobäng familj som vi är. Ni som är vän med mig på Facebook har säkert sett den, här kommer jag nog inte att lägga ut den.
Vi körde även plankan-träning hela familjen. En minut gjorde vi alla plankan. Haha, ja ni hör ju.

Snart ska vi se på Partaj. Har längtat, älskar det!


Nya kopparna från dollarstore och så äggmacka på det. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen