En dag bara för mig

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag fått rå om mig själv litegrann.
På morsdag förra året, alltså tio månader sen ungefär så fick jag ett presentkort på massage av Leon (Oskar). Jag har skjutit på att boka en tid men så såg jag ju att det snart går ut så jag bokade förra veckan och fick tid idag.
Så himla härligt det var att bli masserad. Det är lite annat än det knåd jag får när jag ber Oskar om massage. Jag var hos Anna som är hudterapeut och henne hittar ni på Style Station här i Norrköping. Jätteduktig!

Efter massagen var jag och fick en fransförlängning på Hypnotic eyes. Jag köpte det billigt via appen Let's deal så jag betalade 400 kr, och det är minst dubbelt så dyrt annars. En påfyllning sen som jag kommer göra kostar 650, en gång i månaden. Det tycker jag att jag kan unna mig.
Nu slipper jag ju sminka ögonen och framför allt böja fransarna som jag annars gör varje dag. Jag sminkar mig ju inte i övrigt så mycket i ansiktet heller, lite mattande puder, rouge och ifyllda bryn brukar jag köra på. Nu kommer jag vakna med fina ögon varje dag.

Vilken skön dag!!!


Kommentarer
Postat av: Emma M

du har så fina ögon daniella <3

Svar: Tack Emma! :)
Daniella Goretti

2013-03-21 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen