Sommardag

publicerat i Vardagsliv

Leon och jag har varit ute hos mina föräldrar idag. Han har lekt massor ute, man märker verkligen hur mycket han älskar sommaren. Precis som jag! Däremot vägrar han att ha solkeps på sig vilket kan leda till lite bråk mellan mor och son då jag tycker det är viktigt. Men han vinner alltid, jag är för svag.

När oskar slutade jobbet så åkte vi ut till hans föräldrar och det första de gör är att hoppa i poolen. Herregud, Leon kastar sig verkligen i! Lite läskigt är det nu när han inte kan simma än. Men i den här takten simmar han väl i slutet av sommaren, lilla fisken!

En perfekt solig sommardag har det varit. Vad jag har längtat efter värme och nu är den äntligen här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen