Baksidan

publicerat i Vardagsliv

Nu är jag trött på dom här jäkla bindorna jag måste använda! I vanliga fall använder jag tamponger men det får man inte nu pga infektionsrisken osv, så det är en riktig pina det här med bindor. Jag har haft riktigt ont i magen idag och igår, som mensvärk fast gånger 100, så man nästan börjar gråta. Som tur är går det över efter en stund med värktabletter, men det värsta är att jag fått utslag i rövjäveln av dom där jäkla bindorna! Jätteintressant att veta förstår jag, men allt är inte hallon och solsken. Fan heller att det är! Livet kan vara hårt ibland, och jag hatar det. Och nu syftar jag mest på det tragiska som hänt, inte så mycket på min prickiga stjärt.

För att göra mig lite gladare imorgon så ska jag klippa håret på salong. Har inte gjort det många gånger i mitt liv, jag har ju min privata frisör/kompis men nu tänkte jag unna mig detta. Det ingår tvätt, inpackning, fön och massage också och jag längtar riktigt mycket till den där massagen. Hoppas det är lika skönt som jag tror.

Min älskade unge som tjatar om att "pela" så fort han ser pappas iPad eller mammas mobil. Får börja sätta gränser snart, han kan ju inte sitta och pela hela dagarna även om det är pedagogiska och lärorika spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen