Haha.

publicerat i Vardagsliv

Det blev som ett stort skämt igår. Trodde jag verkligen att mina hälar skulle "repa sig till kvällen"? Jaja..
Jag bytte om och satte på plåster och drog på mig skorna. Gick några steg här hemma och nästan vek mig av smärta.

Jag ska köpa compeed idag och testa att gå, men funkar inte det så gör jag nog bäst i att låta hälarna läka helt. Iallafall tills på måndag för då börjar jag ju motionera på riktigt. (Jag måste det enligt Katrin och då är det bäst att lyssna på henne).

Istället för att promenera hurtigt igår så tog jag med Leon till parken istället. Där lekte han och hade jätteroligt, sen såg han att man kunde bada där också. Då ville han slänga av sig alla kläder och kasta sig i. Jag ville inte göra honom ledsen så han fick bada. Vi hade ju inga badbyxor eller handduk med oss men det gick gå ändå, bada i blöja funkar en stund tills den är sprängfylld med vatten.



Kommentarer
Postat av: Anna Thomsson

Ja det ska bli väldigt spännande!! <3

2013-07-30 @ 23:18:15
URL: http://www.annathomsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen