Filmtips och så

publicerat i Vardagsliv

Jag och Oskar såg en så jäkla bra film igår!!
Om ni inte har sett den så måste ni verkligen det. En tung film som man gråter lite till, men ändå var den jätterolig emellanåt, men det är ingen komedi. Se den, se den, se den säger jag bara!

Jag har jobbat idag, slutade nyss. Och så ska jag upp imorgonbitti och jobba också. Inte det skönaste att komma hem och gå och lägga sig för att man ska upp 7 timmar senare, men vad gör man inte. Vill gärna ställa upp när det är kort om folk och så får jag ju extra pengar som vi behöver också.

Jag har ännu inte fått beslut från a-kassan så man går ju och väntar hela tiden och är orolig för att inte få några pengar. Vad fan gör vi då liksom?! Kan inte söka socialbidrag för att Oskar tjänar för mycket.
Men än vet vi ju inte hur det blir. Får verkligen hoppas på det bästa. Snälla, håll tummarna för mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller alla tummar!!

2013-07-16 @ 23:48:08
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen