önskelistan är här!

publicerat i Vardagsliv
Som några av er vet så fyller jag år snart, närmare bestämt den 5:e februari. 24 år gammal. Vart tar åren vägen? Nåväl, det var inte det jag skulle skriva om utan vad jag önskar mig allra mest i födelsedagspresent. 
Jag förväntar mig absolut inte att få allting, om ens något. Det är ju trots allt en önskelista. Men jag vill jättegärna ha detta. Det som står först på listan önskar jag mig mest, och sist minst. Ni fattar...
 
♥ Pandora silverarmband (17 cm) med pandoralås, + berlocker och klämstopp
Själva armbandet är dyrt så jag förväntar mig inte att få ett fullt med berlocker, men jag kanske får en berlock iallafall. Meningen är ju lite att jag senare kommer önska mig fler vid andra tillfällen. På Pandorashop.se eller guldsmedsaffär kan ni hitta detta.
 
♥ Mikrovågstofflor
Bluebox.se under fliken välbefinnande. Kom över dessa igår när jag satt och kollade födelsedagspresent till Oskar. Blev jätteglad när jag såg att det fanns!
 
Converse all star canvas hi (högt skaft), stl 38
Mina blåa traskar nu på sista versen och jag vill ha ett par vinröda denna gång. Jag tror färgen heter Ox eller något sånt.
 
 Victor&Rolf Eau Mega parfym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen