Måndag

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag jobbat från två till stängning. Så himla kul! Jag fattar inte ens själv hur man kan trivas så bra på jobbet? Jag tjatar om det hela tiden men det är sant!!! Jag jobbar inte förrän onsdag nästa gång och sen söndag.

Innan jobbet skjutsade jag iväg Leon hem till mamma och pappa. De ville ha honom idag istället för att han skulle gå på dagis. Det är så välkommet, och han har ju så kul där!

Vet ni vad... Jag ska nu börja med träningen igen. På egen hand alltså. Jag börjar leda pass till hösten igen och våren nu ska jag bara satsa på att få motivation och framför allt kondition till att orka leda. Jag har ju fasen haft träningsuppehåll sen typ oktober och det känns inte okej nu känner jag. Men jag tror även att jag behövde det. Bara få tänka på annat och skippa all press med träning osv.
Jag har denna vecka planerat in pass jag vill gå på, så får vi helt enkelt se om jag tar mig dit. Men jag vill, har världens lust nu! Hoppas den håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen