Klipp klipp

publicerat i Vardagsliv

Johanna kom hit och klippte mig och jag blev nöjd som vanligt... Vi gjorde som så att vi tog inte allt slitet för då skulle jag bli ledsen (det var ju inte sååå slitet men lite iallafall). Så tar vi kanske allt nästa gång och då är det ju ändå ganska långt så det gör inget.. Sen är mitt hår nog i fas!

När hon precis nästan var färdig med mitt hår så ringer de från jobbet och frågar om jag kan komma in och jobba tre timmar. Johanna den pärlan kunde ha Leon så länge så jag kunde jobba. Förstår ni så guld värt! Tack Johanna!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så himla bra att du kunde gå in för mig :)

2013-01-31 @ 11:35:38
Postat av: johanna

det var ju så lite så :) var bara kul!

Svar: Vilken tur:)
Daniella Goretti

2013-02-01 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen