Hår...

publicerat i Vardagsliv

Sista avsnittet av Så blev vi Svenska Hollywoodfruar var idag. Sorgligt, jag älskar ju det! Och när ska Greys Anatomy börja igen egentligen?! Älskar ju det också. Typ mest av alla serier som finns!

Imorgon ska Johanna komma hit och klippa mitt hår. Jag bestämde ju att jag skulle klippa mig typ var tionde vecka och det gick ju bra tills Johanna åkte till Thailand, haha. Men nu är det dags, bara ett par veckor sent men huvudsaken är att det blir av.

Jag funderar på att klippa bort ALLT slitet så det blir så gott som nytt. Det kanske rör sig om 5-10 cm, kanske mer, kanske mindre, vet inte exakt men då är det ju gjort och jag tror det lönar sig i längden ändå. Jag har ju inte velat klippa mer än kanske 2 cm eftersom jag har rätt långt hår nu. Men ska fundera lite till...
Det är ju ändå bara hår!.....Som sitter på mitt huvud.... Som är det man ser ganska först på en person.
Men det är fult att ha slitet hår! ...Men när jag plattar håret ser det ju fint och glansigt ut....

Äsch, jag kan hålla på hela natten och grubbla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen