Glad

publicerat i Vardagsliv

Det är visst söndag idag men det känns ju inte som det bara för att jag har jobbat nu i helgen... Det känns typ som torsdag eller nåt. Men imorgon är det måndag, tänk vad många dagar jag fått extra nu bara för det!

Jag var och handlade ensam nyss, utan karl och barn. Min käre far hade inget att göra så han ville följa med. Han var min personal shopper och ansvarade för självscanningsapparaten, haha.

Jag hittade en film jag ville ha. Jag scannade in den för att se ifall den verkligen kostade 79 kr som det stod på prislappen, tyckte nämligen det lät väldigt billigt för den filmen. Den gick in för 219 kr, ett mer rimligt pris. Jag skulle ha köpt den för det dyrare priset men jag ville ändå fråga vilket pris som stämde så jag frågade killen i kassan och efter en kort stund sa han "du kan få den för 79,-". Då blev jag helt paff och frågade om jag verkligen fick det eftersom den egentligen kostade 219, men det fick jag. Så himla gullig!
Ni som är lika gamla som jag är eller äldre känner säkert igen filmen?
Jag såg mycket på hennes filmer när jag var liten. Nu hoppas jag bara de är lika bra som förr (brukar ju inte vara så) och att Leon uppskattar dem lika mycket som jag. Undrar vem som kommer titta mest? Hehehee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen