Frisk

publicerat i Vardagsliv

Magsjukan (eller vad det var) är idag som bortblåst. Han måste ha fått i sig nån elak bakterie igår som var tvungen att komma ut. Eller nåt, jag vet inte. Men idag mår han fint iallafall. Synd att man inte vet det innan för isåfall hade jag ju kunnat jobbat idag ändå. Men man kanske måste hålla barn hemma från dagis bara för de kräkts, men även om de är friska? Man vill ju inte chansa heller och eventuellt smitta andra barn. Då blir vi aldrig av med det.

Vi har iallafall varit och köpt födelsedagspresent till pappa Oskar idag. Han fyller år tre dagar efter mig. Och mamma två. Det är mycket nu. Oskars familj fyller också i början på året allihopa så snart är det lugnt fram till i sommar.

Förresten. Det gick ju att tvätta överdragen i maskinen trots att det står att man inte ska. Jag har tvättat alla sittöverdrag nu så nu ska de bara torka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen