Badhuset

publicerat i Leon

Leon var på badhuset för första gången idag. Snacka om lycklig kille! Han ville bada hela tiden och framför allt åka rutschkana, han tyckte det var jätteroligt så det ska vi absolut göra fler gånger! Då går vi nog en vardagsförmiddag då det inte är så mycket folk.

Idag ska jag träna, tredje gången den här veckan. Igår blev det massor med snask så jag känner mig lite tvingad att röra på fläsket idag.
Runt 3-4 gånger har jag väl bestämt att jag ska försöka komma iväg och träna. Det gick ju bra den här veckan!

Senare ska vi till mamma och pappa och ha myslördag.


Kommentarer
Postat av: Linda G

Riktigt roligt! Dock blir Wille uttråkad i lilla bassängen, han vill av i mellandjupa där d går o simma o dyka osm han e van vid :P

Svar: Vart är den mellandjupa bassängen? :P
Daniella Goretti

2013-01-26 @ 13:46:30
Postat av: Linda

Det är den som e till vänster innan man kommer till den grunda. Man måste dock kolla när den e ledig för det e ofta simskola där :-)

Svar: Jaha den ja!! Varm och skön..
Daniella Goretti

2013-01-28 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen