Nada doing

publicerat i Vardagsliv

Vi har inte gjort många knop idag inte. Inte ens gått utanför dörren, så jag känner ju att det skulle vara skönt med en nypa frisk luft nu.

Imorgon ska jag och Leon med mamma och dem till Busfabriken. Det tycker vi alla är roligt, speciellt vi vuxna ;) och på eftermiddagen ska jag jobba några timmar till stängning.
Det blir samma på fredag.. Jobb ett par timmar till stängning med en liten touch av party efteråt. Ska nämligen ut med min kusin Paulin på fredag! Lite spontanutgång sådär även om det är ett par dagar kvar. Jag gillar ju att planera veckor i förväg annars. Vart ska vi då, Harrys eller Hugo?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen