Min dag idag

publicerat i Vardagsliv

Har inte tränat på några dagar men nu är jag på spåret igen. Eller ja, på Friskis. Jag ska köra nåt nytt som heter Indoor walking. Jag hoppas det är kul för det var himla svårt att få en biljett då det verkar vara mycket poppis.

Det är ju min födelsedag idag också. Jag fick ett jättefint pandora-armband av Oskar med en berlock till. Tyvärr var 17 cm för litet av nån anledning (har andra armband som är 17 cm) så det ska bytas till större.
Leon startade dagen med att bajsa gegga så han fick ta ett bad. Han passade då på att sova lite. Det gjorde jag alltid när jag bodde hemma. Jag badade i jättehett vatten och somnade och vaknade av att jag fick kallsup, typ. Haha. Saknar att ha badkar!


Kommentarer
Postat av: Jane

Så SÖT!!!!!!

Svar: Lik mamma hihi
Daniella Goretti

2013-02-05 @ 19:49:24
Postat av: Madde

Grattis Daniela! 😊 Robin hälsar oxå!

Svar: Tack Madde :)
Daniella Goretti

2013-02-05 @ 20:47:00
Postat av: Johanna

Grattis på din dag!!

Svar: Tack :)
Daniella Goretti

2013-02-05 @ 21:18:42
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen