kavat

publicerat i Leon

Leon och jag har nu på förmiddagen varit och handlat mat och skor. Vi var på mirum galleria och han skötte sig utmärkt! Han blir ju lätt uttråkad och tjuter när han inte får som han vill, så jag släppte honom lös för att vara på den säkra sidan. Blir så jobbigt när folk glor som om de aldrig sett ett barn tjuta förut.
Vi handlade mat först och när vi var klara hade inte de andra affärerna öppnat än så han sprang där i gången och busade. Det gjorde han även när de hade öppnat också så då fick jag hålla lite extra koll på honom så han inte sprang allt för långt. När jag stod och betalade hans skor så sprang han in i affären mittemot och gömde sig under ett bord, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen