fullt upp

publicerat i Vardagsliv

Hur går det er era mormorsrutor?! Jag antar att det går asbra för er för ni har ju inte bett om ett nytt klipp där jag visar varv 3. Men det är som varv 2.... lätt som en plätt när man kan det.
Själv då så har jag haft lite uppehåll i tillverkningen av rutor. Vi säljer våran lägenhet och det är lite mycket med det (men det går bra) och imorgon ska jag och min kusin Paulina åka till Gekås, Ullared. Ska bli så kul! Vi skulle egentligen åkt buss men resan ställdes in pga för få anmälda så vi tar bilen ner istället (herregud!). Önska oss lycka till!

Mitt armband har kommit tillbaka nu i rätt storlek och jag fick även en till berlock i fredags av faster. Är så glad för det, det är så fint! En liten hund har jag nu och en kula med hjärtan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen