En tiger till min samling

publicerat i Shoppat

Tanken med mitt pandora-armband var att jag skulle önska mig berlocker och sånt vid jul och när jag fyller år, men det kan jag ju inte vänta på. Igår köpte jag två klämstopp (gör att berlockerna blir bättre fördelade och inte samlas på en plats på armbandet) och en ser ni här. Idag köpte jag en glasberlock med tigermönster. Ville ha alla - leopard, zebra, giraff men det blev denna. Jag tyckte jag behövde lite färg till armbandet även om denna är ganska neutral ändå.

Nästa köp får bli ett lås. Det är två berlocker och en liten kedja som man sätter precis vid spännet. Ifall armbandet mot förmodan skulle gå sönder så håller låset ihop det. Det är ju trots allt flera tusen kronor armbandet är värt och det skulle inte kännas roligt att tappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen