Dags att träna

publicerat i Träning

Jag har inte tränat på hela veckan så jag kände imorse att det var dags idag med ett jympapass, lite spontant sådär. Vräkte i mig snask igår så jag har ju självklart ångest idag då. En konstig grej är ju att jag har mer ångest när jag äter skit nu när jag tränar än när jag inte tränade. Borde ju vara tvärtom tycker jag.

Lelle är hos moffa och Oskar jobbar. Om Leon sköter sig där borta så ska jag även veckohandla efter träningen... Lite ensamtid är skönt.
En sak jag vill att Friskis ska införa är barnpassning. Man har inte alltid barnvakt och på förskolan får man ju ej lämna barnet. Det vore ju perfekt att bara lämna barnet i lekhörnan en timme med nån lektant...



Kommentarer
Postat av: nea

Håller helt med! För ett par år sen så åt vi pizza, godis, chips oxh drack läsk varhe fredag. Massa alkohol på lördagen, fyllekäk och sen bakismat. Inte hade man ångest då inte haha men nu när man vill vara lite sund så känner man sig ju skitdum när man svullat.

2013-02-17 @ 15:17:46
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen