Busfabriken

publicerat i Leon

Busfabriken idag var jättekul! Leon tyckte också det var roligt men mest kul tyckte nog min fader att det var. Han klättrade högst upp i alla torn och åkte rutschkanor. Haha!
Leon fick spendera eftermiddagen hos mina föräldrar medan jag var och jobbade.

Jag kom hem nyss och mot mig sprang världens finaste kille. Som alltid när jag kommer hem, då springer han mot mig och vill upp till mig. Jag brukar säga att jag bara ska ta av mig skorna först och då står han och trampar, lilla älskling!



Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Åh, när min bebis har kommit ut ska vi också åka till ett lekland! Just nu kommer jag väll knappt igenom alla tunnlar och grejer:p

2013-02-23 @ 20:23:55
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen