Julstämning

publicerat i Vardagsliv
Idag har varit en fin dag. Leon och jag har bara varit hemma och pyntat granen (älskar den fortfarande), och när Oskar kom hem från cupen åkte vi och storhandlade medan Leon gjorde pepparkakshus hos mormor och morfar. 


Jag känner mig så himla glad och hoppfull nu när det gäller min framtid. Jag känner att jag har mycket att se fram emot, och så är jag så glad att jag får pyssla med något jag verkligen älskar! 
Jag går in för det till 100% och skulle aldrig kunna tänka mig att inte göra det. Nu är det detta som gäller och jag hoppas min känsla stämmer. 

...Och så är det ju snart jul! Ernst var på tv i torsdags och då infann det sig lite julstämning och känsla. 
Jag längtar tills vi sitter där och jag får se alla förhoppningsvis glada ansikten när de öppnar mina julklappar. 
Och Leon, han älskar paket! Han struntar nog i vad som ligger i, det är att öppna som är spännande. Längtar iallafall tills han öppnar en alldeles speciell julklapp som börjar på B och slutar på amse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen