Onsdagens tankar

publicerat i Vardagsliv

Idag fick jag se ett hjärta precis nästan vid våran dörr. Blev alldeles varm och glad i kroppen, så det var nog ett gott tecken det där lilla hjärtat. Nu kommer jag titta efter hjärtan febrilt.
Jag läste Carolas blogg (ni vet, fångad av en stormvind-Carola) för längesen och hon såg alltid massor med hjärtan överallt. Men Gud är ju med henne, han kanske försöker locka till sig mig nu, hehe. Och ja, jag tror att om Gud finns så är det en han för mig.

Och så tycker jag det är löjligt att många skriver EN istället för MAN. Tex... "nuförtiden har en ju mycket att stå i", istället för "nuförtiden har man ju mycket att stå i". Kvinnor äger! och man behöver inte byta ut 'man' mot 'en' för det, för det är väl därför de har börjat skriva en istället.

Ja det var väl allt man hade att skriva för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen