Mitt älskade hjärta

publicerat i Leon

Han är mitt allt! Jag älskar honom över allt annat på hela jorden, och det är ofattbart för mig hur jag nånsin ska kunna älska ett till barn lika mycket som jag älskar Leon?
Jag förstår ju att man älskar alla sina barn lika mycket, men jag förstår ändå inte hur JAG ska kunna älska någon lika mycket som Leon.
Förstår ni hur jag menar?

Eller är det så att det första barnet är något speciellt som man älskar extra mycket? ;) mamma kan du svara på det? Hehehe.


Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Jag vet precis vad du pratar om :D
Helt sjukt så mycket jag älskar min son haha. Inget kan komma mellan oss två ;)

Svar: Håller med, går inte ens att beskriva kärleken!
Daniella Goretti

2013-08-11 @ 17:31:34
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen