Lchf-recept

publicerat i Lchf

Igår jobbade jag 17-22 och innan jag gick hem köpte jag den här tidningen.

Perfekt för en nystart med lchf och att komma igång med. Jättebra att man får matschema också för jag tyckte själv att det var svårt att komma på rätter i början. Eller det tycker jag nu med, men för tillfället följer jag ett matschema i Katrins bok, har bara ändrat lite själv.

I den här tidningen är det 105 recept och jag har inte tittat så noga i den men har redan sett ett par stycken jag vill laga nästa vecka.

Den kostar 69 kr och säljs med Expressen.


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag har en hög med sådana tidningar som jag tar med till dig till Kalaset så har du att läsa ett bra tag, och behöver inte köpa. Dom blir alsrig för gamla

Svar: Å vad bra! Thank you
Daniella Goretti

2013-08-19 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen