Kalaset!

publicerat i Leon

Fy vad trötta vi är allihopa. Leon sover och Oskar med tror jag. Han skulle natta Leon men har inte kommit ut än. Ska natta mig själv snart, men ska nog somna till Pretty Woman som börjar klockan nio.

Dagen har varit perfekt! Han fick så fina presenter av alla och de godaste tårtorna gjorda av mig och Oskar. Gissa vilken jag gjorde?
Inte nog med det så var vi och handlade middagar osv inför veckan nu ikväll. Fullt ös hela dagen och imorgon ska vi alla upp tidigt för att gå till jobb, föris och jobbcoach. Vi har ju presenter kvar som Leon ska få imorgon då han fyller år på riktigt, men det får vi ta imorgon kväll.

Tack alla som kom och förgyllde Leons dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen