Hjälp

publicerat i Lchf

Nu är jag så himla sugen på godis! Egentligen är jag ju en riktig godisråtta, men när jag väl bestämt mig för någonting så har jag svårt att bryta det. Som nu med lchf. En dryg månad har jag hållit på.

Alltså jag måste ha lite hjälp från er. Säg åt mig att låta bli!!!
Jag överväger nu att kanske imorgon gå till affären och köpa en påse med gott lösgodis. Bara för imorgon liksom.
Jag kommer ju verkligen ångra mig efteråt, men så vet jag ju att jag inte kommer äta godis på ett tag igen. Jag kommer göra mig själv så himla besviken om jag äter.

Jag vill höra vad ni har att säga om detta. Är det för tidigt att fuska nån gång ibland? Ja, nej? Varför, varför inte?

Om jag låter bli så kommer jag säkert inte tänka på godis om några dagar, och jag känner ju inget sug efter det nu heller, det är bara det att det vore så gott. Det jag är rädd för är att jag ska åka dit igen och börja med gamla vanor igen. Jag kan mycket väl tänka mig att jag ska få äta godis någon gång ibland, och då menar jag kanske en gång i månaden eller varannan eller något. Kanske ännu mer sällan.

/kommer drömma om godis inatt!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Så länge du äter godis allt emellan "Håller" du igång godis suget. Det kan vara svårt i början men om du låter bli så slutar suget.

Svar: Suget försvann ju för längesen, det är bara det att jag vill ha en godispåse, men jag känner ju inte ett sug, det vore så jävla gott bara :)
Daniella Goretti

2013-08-31 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen